Wijzelf is een sociale onderneming die oplossingen bedenkt en ontwikkelt voor iedereen die wel eens hulp of ondersteuning kan gebruiken en iets voor een ander wil betekenen. We ontwikkelen producten en diensten met een hart, zoals wehelpen.nl, whapp.nl en bordjevol.nl. Tot onze klanten en partners behoren gemeenten, ledenverenigingen en zorg- en welzijnsorganisaties. Wij streven naar zo groot mogelijke sociale impact door bundeling van krachten, slimme samenwerking en het delen van infrastructuur. Zo helpen we om het leven zinvol te houden en dragen we bij aan oplossingen voor de maatschappelijke uitdagingen van deze tijd.

Wijzelf gelooft in de kracht van elkaar. Van de mensen in het hele land die dagelijks onze producten gebruiken. Van onze partners voor wie we van waarde zijn. En niet in de laatste plaats van ons gedreven team (hier op archief) dat zich iedere dag met hart en ziel inzet om onze ambitie waar te maken. We zijn trots op hetgeen we maken en het is nu tijd om nieuwe klanten en partners aan ons te verbinden en onze producten en diensten breder in de markt zetten.

En dus zijn wij op zoek naar een accountmanager (32-40 uur)

Als Accountmanager ben je medeverantwoordelijk voor het uitbouwen van ons klantenbestand vanuit concrete proposities. Momenteel bestaat ons portfolio uit 3 productlijnen, online en offline, die in de markt staan. Jouw belangrijkste gesprekspartners zijn beïnvloeders en beslissers bij gemeenten, zorg- en welzijnsinstellingen en organisaties zoals verzekeraars en (grote) werkgevers. Je maakt onderdeel uit van het commercieel team, dat verder bestaat uit onze marketing en communicatiemanager, officemanager en directeur. Wijzelf beschikt over twee kantoorlocaties in Breda en Groningen. Jouw uitvalsbasis is Breda, maar je werkzaamheden zullen voor een groot deel buiten kantoor plaatsvinden.

Wie zoeken we?

Je bent een sterke persoonlijkheid en staat stevig in je schoenen. Je signaleert kansen en luistert goed naar onze klanten. Je weet jezelf en Wijzelf te presenteren en mensen te boeien en interesseren ons verhaal. Je bent in staat om een goede salesfunnel op te bouwen en met partijen gedurende alle stadia van het proces een dialoog te onderhouden die leidt tot klantrelatie en klantbehoud. Je stuurt op resultaat, werkt gestructureerd en weet het team mee te nemen richting het doel klantwaarde.

Wat kenmerkt jou?

  • Scorend vermogen vanuit een maatschappelijk hart.

  • Luisterend oor in de markt, sterk klant- en servicegericht.

  • Flexibel tussen strategische, tactische en operationele lijnen.

  • Overtuigingskracht en actiegericht handelen.

  • Hbo-niveau met enkele jaren aantoonbare ervaring in een commerciële functie, bij voorkeur in een vergelijkbare innovatieve (scale-up) omgeving.

  • Vertrouwd met CRM en salesfunnels.

  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en hebt een goede beheersing van Engels.

Wat bieden we jou?

  • Een betrokken en ambitieus team van 9 collega’s met veel vrijheid en eigen verantwoordelijkheid.

  • Een goede mix tussen samen komen en thuis werken (waarbij we in deze tijd vooral online samen komen). We zoeken de balans tussen Brabantse worstenbroodjes, Groninger koek op locatie en zelfgebakken taart of cake.

  • Onze mensen houden van hetgeen ze doen en wij houden van onze mensen. We geven je veel vrijheid en eigen verantwoordelijkheid in je werk.

  • We bieden een marktconform salaris, laptop, telefoon en collectieve pensioenvoorziening.

Hebben we nog steeds je aandacht?

Stuur je motivatie en CV naar info@wehelpen.nl. Eerst meer weten? Kijk op https://wijzelf.nl/ of bel 076-5317740. En reageer dan snel, we kijken uit naar je bericht.

Acquisitie naar aanleiding van vacature wordt niet op prijs gesteld.